جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پرسپولیس و ۵ تیم دیگر حرفه‌ای شدند | استقلال بازهم مجوز حرفه‌ای نگرفت

  • کد خبر: ۱۶۹۴۸۲
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
پرسپولیس و ۵ تیم دیگر حرفه‌ای شدند | استقلال بازهم مجوز حرفه‌ای نگرفت
کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ را معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که روز گذشته باشگاه‌های ایرانی فرم حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، امروز‌ای اف سی نام شش تیم ایرانی که مجوز را به آن‌ها اعطا کرده را در خروجی وبسایت خود قرار داد.
بر این اساس پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران تیم‌های معرفی‌شده از فدراسیون ایران به‌ای اف سی هستند که البته ذیل «لایسنس با جریمه» توانسته‌اند به مسابقات باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا راه پیدا کنند.
این شش تیم پیش‌تر توسط کمیته بدوی فدراسیون ایران تائید و به‌ای اف سی معرفی شدند و حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا نام آن‌ها را در لیست خود قرار داده است. این نخستین بار در فصل جدید است که‌ای اف سی اسامی باشگاه‌های دارای مجوز را منتشر می‌کند، اما همچنان و پیش از قرعه‌کشی، تائیدیه اصلی را در همین صفحه آپدیت خواهد کرد؛ بنابراین و با تائید نهایی، پرسپولیس به عنوان نماینده نخست ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و سپاهان به عنوان نماینده دوم در مرحله گروهی حضور خواهد داشت. همچنین نساجی دیگر نماینده ایران خواهد بود و تراکتور در پلی آف حضور خواهد داشت.
در صورتی که هر کدام از این تیم‌ها مجوز نهایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورند یا اتفاق خاصی برایشان رخ دهد، گل‌گهر و فولاد جایگزین آن‌ها خواهند شد.
این در حالی است که اولین بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۱۷ مرداد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->